Recordaantal standhouders op 2de editie vernieuwde Agridagen!

Op vrijdag 19 januari werd op het gemeentehuis van Ravels de 2de editie van de vernieuwde Agridagen aan de pers voorgesteld. De focus ligt opnieuw op de pluimvee-, varkens- en rundveehouderij, met daarbij ook de mechanisatie op erfniveau. De standhouderslijst oogt alvast veelbelovend: 1 maand voor de beurs zijn er al 187 firma’s ingeschreven, een record voor de Agridagen!

De organisatoren bouwen verder op het geslaagde concept van 2 jaar geleden. De standhouders zijn verdeeld over 4 hallen van Weelde Depot, die net als in 2016 verbonden zijn door middel van tenten.

In de marge van de beurs worden 6 seminaries en 2 prijskampen georganiseerd.

“In tegenstelling tot in 2016 zullen de seminaries niet allemaal op 1 dag plaatsvinden. Door de dierenring los te koppelen van de seminarieruimte, kunnen de seminaries over meerdere dagen worden gespreid. Op die manier kunnen we tegemoet komen aan de vraag van een aantal exposanten die zelf ook een forum willen organiseren om hun boodschap uit te dragen. Met meer en kortere infosessies beogen we onze bezoekers nog beter te kunnen informeren over wat er leeft in de verschillende deelsectoren”, aldus de organisatie.

De Interprovinciale Varkensprijskamp vindt deze keer plaats op vrijdag. In het weekend komen de runderen aan bod tijdens de 2de Junioren Holstein Show.

Veelzijdigheid troef dus op de Agridagen 2018! Wij hopen alvast jou te mogen verwelkomen op vrijdag 16, zaterdag 17 of zondag 18 februari in Weelde Depot (Ravels)!